برای دیدن وبلاگ دوم من کلیک کنید a...aaaaaa
عشق نگار

یه روزگار بد یه کور بود که پسری را دوست داشت پسره هم

اونو خیلی دوست داشت بعد دختره میگه اگه من بینا بودم

اونوقت می فهمیدی که چقدر دوست دارم. بعد ها یکی پیدا

میشه چشماشو می ده به دختره بعد دختره که بینا میشه

می بینه پسره کوره ترکش می کنه ولی پسره میگه برو ولی

مراقب چشام باش.!!

 



نظرات شما عزیزان:

zarijuong
ساعت0:31---25 خرداد 1391
چه دختر بی احساسی
وبت خمشله مرسی


نگار
ساعت10:21---22 خرداد 1391
چه تلخ! چقدر دختره بی احساس بوده! بی لیاقت

pesarak tanha
ساعت19:51---11 اسفند 1390
سلام خیلی وبلاگت قشنگه عزیزم مطالبت زیباست به منم سر بزن خوشحال میشم منتظرتم

hosain
ساعت12:05---3 اسفند 1390


امشب به رسم عاشقی یادی ز یاران می کنم

در غربتی تاریک و سرد از غم حکایت می کنم

امشب وجودم خسته است از سردی دلهای سرد


سلام وبلاگت خیلی قشنگه امید وارم که به وبلاگ منم سر بزنی خداحافظ





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 3 اسفند 1398برچسب:, توسط علی اکبر |