برای دیدن وبلاگ دوم من کلیک کنید
عشق نگار

عشق خوب است اگر تو ارزشش را فهميده باشي


عشق قشنگ است اگر تو آن را لمس کرده باشي


عشق ترانه است اگر توآنرا شنيده باشي


عشق شيرين است اگر تو آن چشيده باشي


عشق ماندني است اگر تو به معنايش پي برده باشي


عشق گل است اگر تو آن گل را داشته باشي


عشق شمع است اگر تو پروانه شده ودور آن گشته باشي


عشق ديدني است اگر تو آن را ديده باشي


عشق آسماني است اگر تو ستاره اش باشي


عشق رود است اگر تو آب آن رود باشي

 



نظرات شما عزیزان:

عاطفه جوووووووون
ساعت19:36---17 اسفند 1390
سلام دوست عزیز وب خوبی داری لینک شدی

یادت نره منو هم بلینکی

مر29+1

بای تا های


djmojtaba
ساعت20:09---11 اسفند 1390
مجانی!!! مجانی!!!

دوست داری یه i-phone 4 داشته باشی؟

یا یک PSP ؟ یا شایدم یه XBOX360 یا PS3؟

نترس کلاهبرداری نیست

بهت قول میدم پشیمون نمیشی!!!

این قضیه امتحان شده است!!!

یه سر به سایت من بزن بعد اگه پشیمون شدی بهم فهش بده مجانی!!! مجانی!!!

بیا به این ادرس: http://djmojtaba.loxblog.com/ومطلب اول رو بخوان تشکر عکس ما
اگه عضو شدی خبر ده تا راه های دیگه هم بهت بگم وبرای حمایت از روی تبلیغات سایت کلیک کنید


شهاب
ساعت0:58---20 بهمن 1390
سلام ... وب زیبایی دارین . عشق خوب است اما در زمان درست... به وب من بیای و اگه قابل دونستین برای تبادل لینک خبرم کنین. ممنون

roya
ساعت12:37---23 دی 1390
منو یادت نمیاد میدونم
تا همینجاشم ازت ممنونم
دیگه حتی نفسم در نمیاد
كاری جز دعا ازم بر نمیاد


بشار
ساعت12:04---13 آذر 1390

مرا درد و مرا درمان حسين(ع) اســت
مـرا اول مـــــــرا پايان حسين(ع) است
دل هر کـس به ايماني سرشتـــــه
مرا هم دين و هم ايمان حسين(ع) است
همه عالم به اذن حق تعالــــــــــي
چو عبدي سر به فرمان حسين(ع) است
بهشت و جنت و فردوس اعــــــلاء
همه معلــــــــــول پيمان حسين(ع) است
براي هر دلي جانان و جانـــــــــــي
مرا هم جان و هم جانان حسين(ع) است
عقول جن و انس و هم ملائــــــک
به حقِ حق که حيران حسين(ع) است
چو خواهم روضه ي رضوان به فردا
که من را روضه ي رضوان حسين(ع) است
چرا عالم ز جانش نـــــــــــاله دارد
مگر او هم پريشان حسين(ع) است
اگر خواهي ز حال عبد مســــــکين
خوشا حالش که مهمان حسين(ع) است

ایام سوگ و ماتم سیدالشهدا تسلیت باد


hatef
ساعت3:43---7 آذر 1390
بسیار زیبا عاطفی و پر محتوا شاد و پیروز باشید

roya
ساعت9:32---23 آبان 1390
سلام


پیشاپیش عید غدیر رو تبریک میگم و شما رو به یه جشن تولد دعوت میکنم منتظرم


______♥♥♥♥♥♥♥♥__________♥♥♥♥♥� �� ��


_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_______♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥


_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥____♥�� �� �♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_�� �� �♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥�� �� �♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥� �� ��♥♥♥♥♥♥♥♥♥


_________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥�� �� �♥♥♥♥♥♥


____________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥�� �� �♥♥


______________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


_________________♥♥♥♥♥♥♥♥♥


__________________♥♥♥♥♥♥


___________________♥♥♥♥


___________________♥♥


__________________♥♥


_________________♥


_______________♥


____________♥♥


__________♥♥♥


_________♥♥♥♥


_______♥♥♥♥♥♥♥


_______♥♥♥♥♥♥♥♥


________♥♥♥♥♥♥♥♥


__________♥♥♥♥♥♥♥♥


____________♥♥♥♥♥♥♥


_____________♥♥♥♥♥♥


_____________♥♥♥♥♥


____________♥♥♥♥


_________♥♥♥
سلام ممنون از نظر ت عزیزم


roya
ساعت23:10---22 مهر 1390
_____ (¯ `•?.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯)
(¯ `•?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•?.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ر
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶
سلام با متنی در مورد تفاوت عشق و دوستی اپم
منتظر نظر زیبای شما


shaparak
ساعت11:52---22 مهر 1390


دستان پر از خالی
ساعت18:29---20 مهر 1390
سلام علی اکبر
ممنون که اومدی وبم
بای


بشار
ساعت11:47---18 مهر 1390

سوگند

به لبت ٬ به گیسوانت ٬ به کمان ابروانت ٬ به فسون دیدگانت ٬ به قشنگی لبانت ٬ به سپیدی دهانت ٬ به دل سخت چو سنگت ٬ به دو چشم سبز رنگت ٬ به نوای تار و چنگت ٬ به جمال آب و رنگت ٬ به دو گفته ی قشنگت ...
که ترا ز جان پرستم !
به قطار کاروانها ٬ به امیر ساربانها ٬ به عروس آسمانها ٬ به صدای نیستانها ٬ به نشاط باغبانها ٬ به صفای گلستانها ...
که ترا زجان پرستم !
به خدای کس ندیده ٬ به قشنگی دو دیده ٬ به غمی کز تو رسیده ٬ به شب نور و سپیده ٬ به عناب خوش بریده ...
که ترا زجان پرستم !
به کمال روح انسان ٬ به حیات جسم و حیوان ٬ به تمام اهل کیهان ٬ به صدای رعد و طوفان ٬ به نسیم عهد و پیمان ...
که ترا زجان پرستم !
به خدای جسم و روحم ٬ به خدای آسمانها ٬ به تمام کهکشانها ٬ به ستارگان روشن ٬ به نگاه پر شکوهت ٬ به قدوم خاک پایت ٬ به کبودی افق ها ...
که ترا زجان پرستم !
به سپیدی سپیده ٬ به گل و گیاه و صحرا ٬ به سکوت دریای احمر ٬ به غریو شهر بابل ٬ به بهار فصل هستی ٬ به لبان سرخ و مرطوب ٬ به خروش موج دریا ٬ به شکوه کوه الوند ٬ به چمن به دشت و جلگه ...
که ترا زجان پرستم !
به تمام عشق هستی ٬ به تمام آرزوها ٬ به تمام خاک دنیا ٬
به خدا اگر بخندم ٬
به خدا اگر بنالم ٬
توئی آخرین نگاهم ٬
توئی آخرین بهارم ٬
که توئی بهار عمرم ...


بشار
ساعت13:31---17 مهر 1390

میلاد رضای خدا مبارک باد !


بشار
ساعت9:18---14 مهر 1390

خدایا !

دستهایت را بگشا

بگذار حس هم آغوشی را با تو تجربه کنم

بگذار گرمای تنت، یخهای وجودم را آب کند

بگذار یکی شویم

عطشم را تو سیراب کن

دستهایت را بگشا

و بگذار

در آغوش امنت آرام بگیرم ...



بشار
ساعت11:25---5 مهر 1390

دلم را سپردم به بنگاه دنیا
و هی آگهی دادم اینجا و آنجا
و هر روز
برای دلم
مشتری آمد و رفت
و هی این و آن
سرسری آمد و رفت


ولی هیچ کس واقعا
اتاق دلم را تماشا نکرد
دلم قفل بود
کسی قفل قلب مرا وا نکرد


یکی گفت:
چرا این اتاق
پر از دود و آه است
یکی گفت:
چه دیوارهایش سیاه است
یکی گفت:
چرا نور اینجا کم است
و آن دیگری گفت:
و انگار هر آجرش
فقط از غم و غصه و ماتم است


و رفتند و بعدش
دلم ماند بی مشتری
ومن تازه آن وقت گفتم:
خدایا تو قلب مرا می خری؟


و فردای آن روز
خدا آمد و توی قلبم نشست
و در را به روی همه
پشت خود بست


و من روی آن در نوشتم:
ببخشید، دیگر
برای شما جا نداریم
از این پس به جز او
کسی را نداریم ...


بشار
ساعت12:44---28 شهريور 1390

سئوه سن سئومیه سن من سنی چوخلی سئویرم ...

اولا بولمز قاچاسان سن بو حقیقت دن گوزلیم ...

آننیوا بویله یازیلمیش کی منه یار اولاسان ...

اوزاق اولماز گزه سن یلزیلی قیسمت دن گوزلیم ...



( ترجمه :

چه دوست داشته باشی چه دوست نداشته باشی من تو رو خیلی دوست دارم ...

زیبای من از این حقیقت هم نمیتوانی فرار کنی ...

پیشانی نوشتت اینست که یار من بشی ...

عزیز من نمیتوانی از من دوری کنی که قسمتمون این طور رقم خورده ... )


roya
ساعت0:00---27 شهريور 1390
سلام
بوی پاییز می آید
................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
_________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨


roya
ساعت0:51---25 شهريور 1390
سلام
الفبای زندگی به معنای واقعی

آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــم


دستان پر از خالی
ساعت12:38---22 شهريور 1390
سلام عزیزم
بدو بیا پیشم
آپ کردم در حد بارسلون
منتظرما


بشار
ساعت8:56---21 شهريور 1390

من !

خودم !

تنم !

وجودم !

و آنچه هستم !

آنچه می خواهم و آنچه هر چشمی به راه وجودش خیره مانده است ... نیستم !!!
شاید عبث ، شاید تخیل و شاید خیال باشم اما نه مغایر از بیهوده گی ها ...
زندگی احساس است . داغتر از هر شعله سوزنده و مشهورتر از نام هر آدم ٬ مثل کلمه ی سه حرفی در یکی از ستون های جدول جایش خالی است لذا این سه حرف در قلب تو یا قلب من محسوس است ...
عشق و فقط عشق ...
غمی بزرگتر از غم های دیگر ...
دنیا را در چشم هایت می بینم ، زمان را در نگاه هایت جستجو می کنم و عشق و هستی را از کلامت می شنوم ...
خوبی ها و شادی های زمان بی تو برایم جلوه ای ندارد و غم دوری تو ، غم ندیدن تو و حتی غم این که نکند روزی تو را از دست بدهم ...
غمی بزرگتر از این غم دیگر نیست ...
حتی غم این که روزی من خواهم مرد ...
دوستت دارم و ...


roya
ساعت16:17---20 شهريور 1390
salam
upam
bekhanim va amal konim


بشار
ساعت10:34---12 شهريور 1390

پروردگارا !
به حرمت بزرگی و عظمتت ...
به لطف و کرمت ...
به عشق و مهر و محبتت ...
به خواب دوستانم : آرامش ٬
به بیداریشان : آسایش ٬
به زندگیشان : عافیت ٬
به عشقشان : ثبات ٬
به مهرشان : وفا ٬
به عمرشان : عزت ٬
به رزقشان : برکت ٬
و
به وجودشان : صحت و سلامت ٬
عطا بفرما ...
آمین یا رب العالمین



roya
ساعت1:08---11 شهريور 1390
salam


-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
تولد دوستم شاپرکه


shaghayegh
ساعت19:40---27 تير 1390
mamnon ke khabaram kardy sheret khob bod vali man az ape ghablit bishtar khosham omad vali bazam mamnon

nahid
ساعت16:12---26 تير 1390
… ……… … … … $ ?
$… … …… … .$… $
$$… … … … $… … $
$$$… … … $ … … …$
$$$$… … $ … … … …$
$$$$$… $ … … … … …$ ?
$$$$$$$$$$$$$$$……… $…$…$…$… $ ?
$$$$$$$$$$$$$$ … … … … …… … $
$$$$$$$$$$$$$… … …… … ………$
$$$$$$$$$$$$… … … … ……… $
$$$$$$$$$$$… … … … … …$
$$$$$$$$$$… … … …… …$ ? از حضور گرمتون واقعا تشکر میکنم خوشحالم کردید
$$$$$$$$$$$… … … … … .$
$$$$$$$$$$$$… … … …… … $
$$$$$$$$$$$$$……… … …… … $
$$$$$$$$$$$$$$ … … … … … … $
$$$$$$$$$$$$$$$………$…$…$…$…$ ?
$$$$$…$… … … … … $ ?
$$$$… …$… … … … $
$$$… … …$… … … $
$$… … … …$… … $
$… … … … …$… $
… … …… … … $ ?


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ یک شنبه 26 تير 1398برچسب:, توسط علی اکبر |